Verzenden & Retourneren

 

VERZENDEN

    • TERMIJN
      Betreft de verzending van bestellingen en pakketjes, doen we altijd ons uiterste best om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. Het duurt ongeveer 1-3 werkdagen voor het geleverd wordt wanneer een product op voorraad is. Is het product niet op voorraad, kan u het wel bestellen, maar duurt het 4-7 werkdagen voor het geleverd wordt.
      Als u uw bestelling in het weekend of op een feestdag hebt geplaatst, zal u misschien iets langer geduld moeten hebben.

    • VERZENDKOSTEN
      Bio Soigné werkt samen met bpost voor de verzending van de pakketten. De standaard verzendkosten bedragen €7. Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden. .
      U kan ook opteren voor een levering aan een b-post servicepunt naar keuze, hiervoor geldt dezelfde levertermijn als een thuislevering en de kosten bedragen €5. U heeft hierdoor meer keuzevrijheid om het pakket op te pikken in de buurt indien uw agenda een thuislevering niet toelaat.

RETOURNEREN
    • UITZONDERINGEN OP RETOURNEREN
      Veel van onze producten kunnen wanneer ze gebruikt of geopend zijn om hygiënische redenen niet worden teruggenomen, wij kunnen ze immers niet meer verkopen. Heeft u een dergelijk product gebruikt en bent u niet tevreden, neem dan toch even contact met ons op. Wij horen graag waarom u niet tevreden bent en vaak is er wel een oplossing voor te vinden.

    • 14 DAGEN BEDENKTERMIJN
      Niet tevreden met uw aankoop? Laat het even bezinnen gedurende 14 dagen om zonder opgave van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt, in originele verpakking en ongeopend geretourneerd worden.

    • RETOURKOSTEN
      De kosten om een artikel terug te sturen of te ruilen zijn voor verantwoordelijkheid van de klant. Dit geldt niet als wij zelf een fout hebben gemaakt of als er iets mis is met het geleverde product. Een item retourneren is steeds op verantwoordelijkheid van de klant. Indien het pakket niet aankomt (door fout van de gekozen leverancier bijvoorbeeld) bij ons, beloven wij geen terugbetaling.

    • KLACHTENAFHANDELING
      Indien u niet tevreden bent, aarzel dan niet om ons te contacteren via het contactformulier.